21.8.2010

Viikonloppu Bangkokissa

Viimeisestä paivityksestä onkin ehtinyt kulua jo viikko. Tässä välissä olen ehtinyt seikkailla sekä Koh Changin saarella että Bangkokissa. Vietin aikaani Koh Changilla kolmella rannalla: Lonely beachilla, Klong Praolla sekä White Sand beachilla. White Sand oli näistä kaikista kehittynein eli sieltä löytyi eniten ravintoloita, guesthouseja, kauppoja sekä kuppiloita. Pidin ehkäpä eniten Klong Praosta sen rauhallisuuden vuoksi. Minulla oli siellä oma mökki kymmenen metriä vesirajasta, joten aamu-uinnille ei tarvinnut lähteä matkojen päähän. 

Olen tällä hetkellä Bangkokissa viettämässä toiseksi viimeistä iltaani Thaimaassa. Odottelen jo kovasti Balille siirtymistä maantaiaamuna. Olen harhaillut täällä ympäriinsä tuktukien eli mopotaksien sekä tavan taksien kyyditsemänä, kierrellyt lähinnä perusnähtävyyksiä sekä kävin eilen ostoskeskus MBK:lla shoppailemassa uudet nappikuulokkeet sekä puhelimelle suojakuoren ja pari t-paitaa. Näiden aktiviteettien lisäksi olen tappanut aikaani Khao San roadilla kirjoja lueskellen.

Alla muutama kuva Bangkokista sekä Koh Changilta. 


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Ville!
Täällä jo syksyisessä Suomessa seurataan sinun blogia. Mutta mites siellä Balilla nyt menee?